Jag är tacksam för...

... min fina familj som alltid finns där och som tar sitt pick o pack för att hälsa på mig till jul.

... mina underbara vänner som hör av sig och får mig att inte känna mig bortglömd och som lovar att finnas där när jag kommer hem.

... denna fantastiska upplevelsen på andra sidan Atlanten och mina nya helt awesome vänner jag fått här.

... den moderna teknologin som gör det möjligt att kontakta alla där hemma, speciellt när det är jobbigt här. 


Jag är tacksam, väldigt tacksam.







Massa kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag är tacksam för att du bloggar! =) Dt är så himla kul att läsa, å jag kollar varje kväll om du har uppdaterat <3 <3 Massa krama ifrån mig och Saga!

2011-11-28 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0