Lättroad


Skönt att Z är lättroad ibland alltså. Försökte sätta på mig så många strumpor som möjligt i ca 20 min igår :)

Nu har jag skickat iväg töserna med pappan, de skulle se på Disney on Ice ikväll som sagt. Sitter nu här o taggar inför gymmet, ska prova på ett Core-pass. Inte varje dag jag får chans att gå på pass så tänkte passa på! Sen ska jag gå ner o göra mat SJÄLV vilket ska bli jävligt skönt :) Dock gav min hostdad mig pengar att beställa pizza..men NEJ jag tror jag får tillräckligt av onyttig mat på thanksgiving!

Har skypeat lite från o till med mamma o Ida idag tillsammans med flickorna. Sånt gör alltid dagen lite enklare! Tänk att de kommer om en månad! CAN'T WAIT! :D (men vänta.. det betyder ju att det är jul snart..shit måste börja tag i julstöket!!)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0