Thanksgiving!

Hej!

Nu har jag också överlevt Thanksgiving! Vi var uppe med tuppen och fick en bra plats så vi kunde se paraden. Det var kallt, lång väntan men också väldigt häftigt när det började! :) Stoooora ballonger om massor av glada människor. Det jag gillar mest med thanksgiving är att alla är så glada! Flickorna blev såklart heeelt utmattade av att vänta så länge på paraden, men de hade sin vagn o Ipad så det gick ganska smärtfritt. När väl väntan var över så varade paraden i typ 2,5 timme!! Herregud! :) Tog typ 150 bilder, men lägger bara upp några här, för de ser i princip likadana ut :)

Efter lite bök på tunnelbana och så kom vi hem och gjorde oss redo för att åka till min värdpappas syster i Pennsylvania. Där väntades en traditionell middag, väldigt god! Trevligt stämning var det också. Visade sig att vi var många nationaliteter på bjudningen. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom flickorna va trötta. Men på det stora taget var det en lyckad Thanksgiving! Vi fick alla berätta vad vi var tacksamma för osv.

Nu ska jag dra på mig träningskläderna, svettas lite och sen möta upp Malin på target. Noterbart är kanske att jag är ledig idag och ÄNDÅ dissar black Friday. Jag satsar på shopping imorgon :)


Tidigt på morgonen, ändå mycket folk redan!


Många och stora ballonger!!


Den stora finalen, SANTA :D


Thanksgiving dinner


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0