Får ingenting gjort..

Dagarna bara rinner iväg och jag får inget vettigt gjort med tanke på att jag inte slutar förrän sju, och sen ska vi äta middag på det, vilket brukar sluta med att jag är på mitt rum vid åtta. Hade behövt städa, tagit en joggingrunda/PW, men blev det gjort?! Icke! Fast ikväll hade jag en bra ursäkt, Lisas sista kväll resulterade med film o popcorn med flickorna. Imorgon ska jag iaf ta en PW/joggingtur. Det har jag lovat mig själv! :)

I övrigt rullar det på bra. Sandra besökte mig på lunchen, MYS, hade dessutom mitt mest spexade skypesamtal hittills idag! Ståhlis, Nico, Lillen o Linda på samma gång, I LIKE IT! :) 

Får inte glömma att nämna att  mitt första starbucksbesök i staterna är avklarat. Fick springa in där med Lillan när det började regna vilket slutade med en varm dricka :)


Snygg-Sandra brukar vi kalla henne..

Om jag skulle få vara på någon annan plats idag, skulle det vara i Stockholm på Red Hot konserten. Hihi! :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0