FOOTLOOSE!

Ska ni se en film detta året så ska ni se FOOTLOOSE! Jag, Sandra och Sara (som också är au-pair i Brooklyn) såg den på bio igår och alla vart heeelt förtjusta. Den är så bra!! Som tre ensamma flickor satt vi i biosalongen och påpekade gång på gång att "det är inte rättvist..." Kenny Wormald är så grann så man får gåshud, och han dansar.. Halleluja! Jag vet inte riktigt vad som händer när man är här i staterna, men det krävs bara ett uns av testosteron och definerade muskler för att man ska stirra liiiite extra åt pågarnas håll. Sorgligt men sant mina vänner. Hur som helst, SE FOOTLOOSE! :)

Förövrigt har jag sjuk träningsvärk sen igår, men det är ju ändå lite skönt måste jag säga. Känns att man har tagit i lite ;) Igår jobbade jag inte så länge, men hann ändå med att bjuda flickorna på svenska pannkakor vilket blev väldigt uppskattat. (Både av dem och av mig)

Idag ska jag följa med när Sandra tatuerar sig, sen vankas det taco- och bakmys at my place ikväll! :)


Uppskattat!



Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0