Långhelg!

Jag har haft en mycket bra helg må jag säga! Det är trevligt med lite sällskap :)

I fredags efter jag hämtat Ellen i City begav vi oss hemåt för att bara traska rundor i stan och käka supergod thaimat! Kvällen slutade med en traditionell myskväll med film o massa gott snack.
Lördagen bestod mest av shopping. Vi, tillsammans med Lisa, spenderade lite pengar i Soho vilket bl.a. resulterade i ett par nya jeans för mig! :) På kvällen käkade vi middag på Vapiano (jaaa, denna helgen också) tillsammans med Sandra o Malin, GOTT. Traskade sedan några blocks för att kränga forzen yoghurt, faaaarligt gott! Sista stoppet för denna kväll blev Times Square där vi strosade runt litegranna! :)

Söndagen visade upp sin allra bästa sida, det var sjukligt varm för att vara oktober (29 grader!!) och vi mötte upp Ellens kompis Emelie och hennes kompis Julia. Vi gick till Central Park men hann med ett besök till Svenska kyrkan o åt svenska kanelbullar och saft på vägen. Resten av eftermiddagen spenderades i skuggan i CP med picknick o allmänt skitsnack! Loved it! :) På kvällen var det ett litet kalas här för Lisa, hostfamiljen bjöd på thaimat och vi hade allmänt mysigt på verandan. 

Idag besökte jag o Ellen MASSOR av kändisar. Vi var nämligen på Madame Tussadues (?) o tog massor av fräcka bilder. Lite besviken på att Ellen inte hade så bra koll, men jag lärde henne det viktigaste ;) 

Nu ikväll har jag tagit en PW och provade också att springa för första gången med knäet. OCH JAG ÖVERLEVDE! Halleluja! Can't wait till jag får mitt efterlängtande gymkort, då ska det köttas mina vänner!

På Vapiano


Frozen Yoghurt


Times Sq


Times Sq


Svenska Kyrkan


Myspys i Central Park

Harrison Ford o Jag


Bad Elvis om en autograf också!


Miss u all sötisar,
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh..picknick i Central Park..såå härligt..precis som i Sex and The City=)

2011-10-12 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0