Mys it is!

Mys hela helgen lång helt enkelt! :)

Igår va det disco-matlagning som resulterade i en sjuuuuukt god o efterlängtad Flygande Jakob! Sen blev det filmmys med Bridesmaids (igen).

Alice i Underlandet idag var inte som jag förväntade mig. Det var faktiskt ganska.. patetiskt skulle jag vilja säga. Alice var liten, kort o brunhårig, jag är osäker på om barnen ens förstod vilka alla var.. Men det var ändå mysigt med ett litet familjeevent! :)

Nu är jag hos Sandra (igen) o myser. Har precis ätit asgod glass o nu kollar vi film för vi inte hann till bion. Vi får se Footloose nästa helg helt enkelt!



Imorgon ska vi till Ikea, äntligen säger jag bara.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0