Snökaos o halloweenfest

Snön hälsade på igår. Minst sagt. Efter en väldigt skön sovmorgon begav jag mig till Jersey City för att möta upp Malin och sedan besöka Target för att handla lite inför kvällen. Det blev en upplevelse av kyla och snöblask i mängder. Med dyngsura byxor handlade vi det vi skulle på Target, hann bli någorlunda varma igen innan det va dags att ge sig ut i kylan igen. Men hem kom vi, om än väldigt blöta. 

På kvällen fick jag finfint besök! Svampbob fyrkant, en dödsängel, en död bonde, en vampyr, en pinklady, en Angry bird o Clark (?) från Despicable me kom hit på middag. Vi krängde thaimat och pizza o drack vin. Mycket mysigt skulle jag vilja säga. Toppade det hela med enorma ostbågar och sockrade popcorn. Det blev en mycket bra kväll helt enkelt! :)

Varit en lugn söndagsmorgon idag, lämnat av Malin som sovit här, tagit en frukost med Amanda på Starbucks och sedan skypeat med mamma, farmor o farfar. Mycket trevligt! :) Har också städat lite idag, pluspoäng säger jag!

Idag skulle jag egentligen på Halloween party med familjen, men de hade tydligen ingen störm där partyt skulle vara (tänk vad lite snöblask kan göra va?!) så vi får stanna hemma. Tror att min hostmammas föräldrar kommer hit istället, så jag får väl presentera mig för dem sedan till middagen. Ska alldeles strax göra ta mig till Newport o möta upp Sandra o hennes två tjejkompisar från Sverige som är på besök istället. 




Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0