Sweet Tuesday!

Idag har varit en bra dag. Slutade redan 1pm för att mamman tagit ledigt, sweeet! :)

Skyndade mig som bara den till Newport i NJ för att käka lunch med tjejerna innan de skulle börja jobba. Sedan fick jag lite välbehövlig shopping gjort minsann! Allt från kläder och nagellack till shampoo o balsam. CHECK! 

Väl hemma igen så besökte jag två gym för att se vad de hade att erbjuda, så ikväll ska jag nog ringa o signa upp för ett av dem. Haha, jag pallar inte vänta på att min hostpappa ska komma hem o hjälpa mig så jag tar saken i egna händer helt enkelt!


Vet inte om jag skratta eller gråta när jag går in på Macy's och upptäcker att juldekorationerna redan är uppe..


Provade på någon ny milkshake tjofräs, Madagascar mkt god! (å jaa, det va skinny milk)

Förresten så blev jag nästan helt klar med mitt fix o trix i rummet igår, nu saknas bara några foton! :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0