Thank God it's Friday!

Sitter i köket o har precis ätit lunch, Lillan napar just nu så jag har alltid lite dötid vid denna tiden på dagen. OCH HUR IRRITERANDE ÄR DET INTE DÅ ATT JAG INTE KAN SE PÅ IDOL PÅ TV4PLAY?! hehe.  Just nu kollar jag på Toy Story 3, vilket får mig att tänka på när jag såg den på bio. Shit vad jag skrattade alltså! När Buzz blir spanjor är BÄST! Haha, ni vet ju hur jag är, sjukt lättroad! :)

Förhoppningsvis kommer min hostmamma hem i ganska bra tid idag, typ 5-6 tiden så jag kan åka till Sandra där vi förhoppningsvis får lov att laga lite mat. Flygande Jakob tror jag bestämt. Ska bli skönt att komma iväg, har jobbat minst 10 timmar om dagen hela veckan.. 

Imorgon ska jag dock följa med småflickorna på ett Alice i Underlandet-äventyr här i stan, det kan ju bli spännande :)

Skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar er!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0