Torsdag o Fredag

Okej, jag ska inte ljuga. Det har varit en ganska crappy week. Men jag har överlevt o just nu njuter jag verkligen av stunden! Älska fredagskänslan! :)

Igår regnade det massor, vilket resulterade i ett besök till biblioteket för att underhålla flickorna lite. På kvällen var jag på mitt första au pair möte, kändes ganska onödigt då vi bara satt i en ring o berättade hur det gick för oss. Alla andra grupper hitta på massa saker tillsammans. Men inte vi tydligen. Dessutom höll det på till 10.15 pm.. Det började bli riktigt kallt igårkväll och det har inte varit bättre idag kan jag säga. OCH IMORGON SKA DET SNÖA?! Herregud, för några helger sedan var det ju sol o 29 grader. Här går det undan vill jag säga.

Idag har jag jobbat heeeeela dagen, 12 timmar. Gått en runda med Lillan, handlat, pysslat, gjort hot coco, varit i parken och bakat chokladbollar. Får inte glömma det obligatoriska bråken med den äldsta flickan om att jag hatar henne och att jag är elak osv osv. Men senare på kvällen lekte tjejerna så fint med varandra så då glömmer man hur hemska de kan vara.

Nu har jag gymmat, duschat och handlat gottis. Tänkte krypa ner under täcket o kolla lite tv serier för imorgon är det först skypedate och sedan möta upp Malin för att handla lite saker till kvällen. Det vankas nämligen Halloweenfest här då, jag längtar!! :)


Pälsa på med kläder!


Halloweenpyssel


Haha, va bara tvungen att fota min lunch idag. Kändes så amerikansk.

Swedish chocolate balls!

Jag saknar er där hemma massor, glöm inte det!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: zara

mhm, de bråken är mysiga (; been there, done that!

verkar som att allt är sjukt bra för övrigt? :)

2011-11-06 @ 05:59:36
URL: http://ansiktsuttryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0