Ups and Downs..

Två dagar har jag ridin' solo nu.

Igår, hmm, ja jag överlevde. Morgonen va lite knepig eftersom pappan är hemma o det bara är han som gäller, vilket betyder att allt tar mycket längre tid.. Det resulterade i en knappt lökig Lina.  Eftermiddagen va inte helt smärtfri eftersom den äldsta tösen vägrade leka med oss, packa upp väskan, bada o lyssna på vad jag hade att säga. Trotsig 5åring helt enkelt. Meeeen, det som inte dödar det härdar.

Idag gick det dock mycket bättre! Morgonplaneringen va kanon och fast pappan va där så va det inget bök eller gnäll. Puh!! Fint väder betyder ännu en eftermiddag i parken, vilket jag tycker är kul. Slutar alltid med att jag får vara monster och jaga de små skrikande kidsen! :)
Har också klarat av min första playdate, inga större beskymmer alltså. Resten av av kvällen va det artptoject o allmänt kladd som gällde. Helt enkelt en lyckad dag. Hoppas det forsätter på det spåret nu!

De senaste dagarna har jag börjat sakna alla där hemma mega mycket dock! Ajjabajja liksom.. Måste fokusera på det positiva. Därför gör jag det nu, imorgon är det fredag och Ellen kommer på besök över helgen! Awesome!! :)

Nu har jag snart skypedate, vilket alltid är lika trevligt. Miss u guys! 

(Usch va tråkigt inlägg nästan utan bilder, men får tyvärr inte visa bilder på töserna plus att mitt rum inte är städat så de efterlängtade "hemma hos"-bilderna får vänta.)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0