Varför går helgen så snabbt?!

Idag har varit en mycket bra dag! Fint väder och fint besök. Jag träffade Linda, Cribbe o Robban i NYC idag, hur trevligt som helst :) Grabbarna hade firade semester efter att ha cyklat några tävlingar här, bl.a. en i Central Park, så jag passade på att träffa både dem o Linda. Vi traskade lååångt idag minsann, lite i Central Park, lite i Uptown och lite i Soho. Vårt enda mål var glassbaren i Uptown där man väljer själv hur mycket man vill ha, vilka sorter, vilka olika toppingar (tro mig det finns MASSOR!) och sen betalar man utifrån vad glassen väger. Underbart gott helt enkelt! :) Dagen resulterade också i att jag på eget bevåg hittade hem, vilket alltid är en fördel! 

I övrigt så har helgen varit fin, men den går så snabbt!
I fredags slutade vi tidigare, halleluja!, så vi tog en powerwalk, chillade lite och begav oss sedan till stan för italienskt käk på Vapiano tillsammans med lite annat folk. Jag, Sandra o Malin trotsade regnet och letade upp en glassbar, i samma stil som den i Uptown och vi blev helt enkelt kära! :)
Igår Skypeade jag äntligen med Sötis Ståhlis o Danne fick med va med på ett hörn och sen var det shopping som gällde, Conny, min roomie från training school joinade oss också. Hon är från Österrike, så oboy vad bra jag va på engelska i slutet av dagen ;) haha! På kvällen åkte jag till Brooklyn själv (jaa, jag börjar ta mig runt på egen hand nu, med lite sms o googlemaps-hjälp såklart) där jag, Malin o Sandra käkade kinamat! Därefter väntades det mys at Sandra's place med en väldigt skum film som heter "The Babysitters". Eh, se inte den. Handlar om några tjejer som börjar som babysitters och slutar som horor typ.. väldigt udda. 

Nu tror jag ska mysa ner mig i min säng (btw, loooove den!) och skratta lite åt How I Met Your Mother. Det behövs för att kämpa emot den där trista söndagskänslan som kryper fram framåt kvällen. 


Lina, Linda, Cribbe o Robban vid fontänen i CP 


Åh så gott!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0