"Vill ni ha en baguette?"

Igår var hur mysig som helst. Tatto, halloween custome fixat på dagen och taco med bak på kvällen. Me like helt enkelt. Älskar också att det första vi hör när vi går in i affären för att handla mat är "vill ni ha en baguette?". Min första tanke va, "Neej, men tack att du frågar..." men uppfattade ganska snabbt att det bara en svensk pappa som snackade med sin dotter. Stolt svensk som man är slutade det med att vi förklarade vad vi gjorde här och vise versa. Svenskar i Hoboken, så trevligt! :)

Har varit uppe med tuppen idag och lämnat av Sandra vid pathen, gått en runda, duschat o skypeat. God I love skype!! (När det funkar). Ska snart göra mig en snabb lunch o sakta men säkert göra vid mig för en eftermiddag/kväll på stan. Ska möta upp Amanda som kom förra veckan :)

Kladdkaka i glasform.. ja man tager vad man haver. Gott var det!


Tacos, som jag saknat det!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0