Arbetsdag 2, check!

Sådär jaaa! Då har man överlevt två hela och långa arbetsdagar! :)

Dagarna ser för det mesta likadana ut, men jag känner att jag kommer närmare flickorna allt mer. De kallar mig fortfarande för det mesta "Aalina", men lyckades få dem att ändra sig några gånger iaf. Stolt :)

För en morgontrött människa som jag börjar vi väldigt tidigt, 6.30/7.00 och jag skulle ljuga om jag sa att jag var uppe i tid till de första arbetsdagarna, aj aj! Men när man väl kommit ner till flickorna rullar det på bra. Väckning, frukost, borsta tänderna osv.. Först lämnar vi av den äldsta flickan för att sedan lämna minstingen ca en halvtimme senare, vilket brukar resultera i lite "swing-time" i parken. Innan vi hämtar henne igen har jag och Lisa faktiskt tagit en powerwalk BÅDA dagarna och jag har gjort mina knäövningar! Duktiga tjejer. Eftersom här är så fint väder (jag har haft på mig shorts både igår och idag) så har vi hängt mest i parken på eftermiddagarna. Idag hade dock den äldsta hiphopclass efter skolan, så vi var ensamma med minstingen i en finfin park med en fin utsikt över NYC! :) Den utsikten får jag även njuta av på vår powerwalkrunda, how lovely!! :) 

Nu har jag plockat undan lite på mitt rum, känner att jag måste besöka IKEA snart för att inhandla lite småprylar. Jag vill ju att det ska kännas hemtrevligt :)

Känner dock att en förkyldning kommer krypande så jag o Lisa ska bara ta det lugnt och kolla på en film tror jag!

Lunchen igår, blev överlycklig över Kalles Randiga


Nailpolish time!!


Fin park med fin utsikt


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0