Framsteg

Livet rullar på här på andra sidan Atlanten också minsann. Allting känns bättre dag för dag faktiskt. Är dock nervös för att vara helt själv med flickorna då Lisa slutat jobba.. men det är väl bara att ta tjuren i hornen I guess! 

Igår fixade jag mitt amerikanska konto. Blev minsann ett sparkonto med så jag sparar lite pengar till den sista månadens resor! Jag vet, klapp på axeln eller hur?! :) 

Idag har den äldsta tjejen varit fri från skolan, så jag lämnade och hämtade den yngsta på skolan själv idag. Framsteg!! Storasyster hade playdate här hemma istället med en urgullig tjej som var väldigt väluppfostrad. Slutade med att jag lekte lite med dem när det va utklädningsdags! 

Ikväll gick jag o Lisa en prommis längs vattnet och upp till en utsiktsplats där man fick en hur fin vy som helst över NYC by night! Amazing! Imorgon är det fredag, och jag äääälskar fredagskänslan! Dessutom slutar vi kl 15 imorgon, så värsta lyxen!


Bild från i Söndags när jag, Sandra o Lisa gick ut för att upptäcka att det var Art and Music festival i hela Hoboken!




Kommentarer
Postat av: Lelle

Heja Lina!! Jag läser och kommer fortsätta läsa hela ditt äventyr, jag tycker det är så spännande!!

Hoppas du trivs i ditt nya liv! Morgnarna vänjer du dig säkert vid<3

Massa kramar // Lelle

2011-10-01 @ 23:26:17
Postat av: Elin Ekström

Heeej Lina..Vad skoj du verkar ha..Jättekul att du bloggar om alla dina upplevelser, Jag är trogen läsare=) Hade varit spännande att se hur du bor;) Kramar från Elin!

2011-10-02 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0