Lisas bday!

Första helgen i NY har varit kalaskul än så länge!
Igår var det Lisa's födelsedag som börjades med shoppingtur i City, framförallt i Soho, tillsammans med några tjejer :) På kvällen var det dags för att överraska Lisa så vi åkte limosin till en italiensk restaurang och käkade god mat där tillsammans med ännu fler aupairer och vänner. Efter middagen serverades det kladdkaka o cheesecake i en lägenhet med sjuuuk utsikt! Därefter försökte jag och Sandra ta oss hem och det gick... kommentarer överflödiga. Men hem kom vi, tacka gud för maps i mobilen :D
Idag vet jag inte riktigt vad som väntar, tror det blir en väldigt lugn dag med Lisa och Sandra. Senare ikväll är det kalas för Lisa tillsammans med hostfamiljen så det blir väl massa cupcakes och sånt kan jag tänka mig! Jag har lovat mig själv att börja ett någorlunda nyttigt liv imorgon :)

Lisa, Patrik o Peter


Jag o Madde


Lisa, Lina o Madde


Malin och Sandra

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: tessan

lycka till med ett nyttigt liv i USA :D

2011-09-27 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0