Mitt livs äventyr..

Det är ganska sjukt om man tänker efter. Imorgon kl 09.05 flyger jag mot ett nytt land, en ny värld, ett nytt äventyr. Imorgon börjar mitt 13 månader långa äventyr i USA. Det har inte sjunkit in ännu, men gör det snart hoppas jag!
Jag ska jobba som Au-pair i en familj som ca 10 min från NY. Där ska jag ta hand om två söta små flickor som är 5 år och 2,5år. Och jag ber till Gud att familjen är bra! Men jag tror det, de har haft en svensk Au-pair som trivts bra där, så varför skulle inte jag liksom!?
Nu så är iaf väskan packad och jag tror jag har allting under kontroll. Det känns som jag är redo, redo att ta mig an den stora världen. Det kommer bli awesome!! :)
Jag hade ju lovat att skriva några rader här i min gamla goa blogg, så tänkte hålla mitt ord ett tag iaf! :)
Puss på er, jag kommer sakna alla härliga människor här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0