Central park zoo

Idag har båda mina flickor varit lediga, så vi har tillbringat dagen på central park zoo med Sandra och hennes värdbarn! Väldigt kul och mysigt! Höjdpunkten tyckte jag var när vi bredde ut den stora picknick filten i gassande sol och mumsade i oss får picknick bestående av pannkakor och chokladbollar! :D

När jag slutat mötte jag upp Emelie och oliver i stan. Vi lyckades se Nicki Minaj live på Times' sq, där hon sjöng tre låtar på en liten scen. Så kan det gå, fräckt! :) vi åt också jättegod mat ute och festade till det med dessert (ljuvlig sådan!). Innan vi skiljdes åt hann vi med en liten tur till Madison sq garden där vi började prata med en vakt och fick reda på att Bruce Springsteen hade konsert just då (Emelie blev typ galen), men vakten kunde ibte smyga in oss :(

Väl hemma fick jag två överraskningar, min värdpappa var i hallen och skrämde slag på mig när jag öppnade dörren och så hade jag fått ett paket hemifrån från faster och kusiner! :) Tusen tack!! <3 det innehöll lösgodis, choklad, tidning och en söt påskprydnad! :)

Imorgon börjar min "mini-semester" (är ledig till fredag nästa vecka) och det firar vi med shopping och påskmiddag imorgon, shohooo! :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0