IKEA är bra det!

Hallå mina vänner!

Alldeles strax är måndagen över redan! Söndagen spenderades på Ikea med Sandra och Sara. Jag tog färjan dit som är gratis på helgerna och går dessutom väldigt snabbt! :) där åt vi lunch och avnjöt årets första påskmust (julmust med för den delen). Jag shoppade lite nödvändigheter till rummet så som sänglampa (har legat och läst med ficklampa fram tills nu, haha!), dörrstopp och galgar :) avslutade såklart besöket med lite mindre nödvändigheter som mjukglass, choklad och ballerina-liknande kakor!

Väl inne i stan igen gick vi runt lite i "hamnen", riktigt dåligt av mig att inte varit där innan! Men jag kan ju säga att där vill man hänga i sommar, massor av mysiga uteserveringar :) Det började regna och vi var fortfarande mätta så vi bestämde oss för att gå på bio istället för att käka :) Mirror Mirror blev det, rolig och helt okej film. Väldigt välgjord iaf :)

Ikväll landar (förhoppningsvis för 8 minuter sedan) Emelie och Oliver!! Ska bli kul att träffa dem :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0