Valborg!

Det låter ju som om ni har fint valborgsväder där hemma, så jag önskar er en riktigt trevlig valborg helt enkelt! :) Jag kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde förra årets valborg.. Har funderat på det länge men det är helt tomt! Lite mysko kan man tycka. 

Middagen i lördags blev iaf hur mysig som helst med VÄLDIGT god mat och VÄLDIGT gott vin :) På söndagen var det tillbaka till skolbänken, 10-16. Det går faktiskt ganska smärtfritt, och nu är det bara ett tillfälle till sen åker vi till Niagara Fallen. Med andra ord är det ju dumt och klaga :) Gick och shoppade lite på H&M efter skolan med Lisa. Gamla goa H&M, där vet man vad man får :)

Nu har jag precis ätit lunch och tvättar för fulla muggar, dags att börja packa till Orlando, Florida!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0