Det blev lite trångt i sängen...

Hej hopp!

Vi överlevde förövrigt den enorma playdaten igår. Massa stim och stoj, men lyckat blev det! Synd bara att det va över så snabbt, menmen. Det blev ingen sleep over igår, utan vi kollade på Mary Poppins i min säng sen gick flickorna ner för att sova med mamma och pappa. 

Idag har vi varit i parken hela dagen, men några timmars stopp över lunch, men annars har vi varit i full gång! Slutade också med att jag blev själv med barnen ikväll, så IKVÄLL är det trångt i min säng. Två söta prinsessor sussar redan gott i min säng. Ska snart ta och krypa ner med dem hade jag tänkt. Får se hur denna natten går!

Imorgon är det fredag och jag har blivit lovad att sluta tidigare så då tänkte jag ÄNTLIGEN ut och springa igen. Har inte haft möjlighet sen i måndags.. Alla dessa missförstånd vettni!

Tagga inför helgen mina vänner, det ska jag göra. Här vankas det lång helg då det är Labor day på måndag, amerikanska högtider är väl för härliga ibland ;)


 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0