Fullspäckad dag! (skrivet tisdag)

Hej hopp där ute!

Idag har det varit full fart! Spenderade dagen på liberty science centre med flickorna plus Sandra och värdbarn. Skönt med lite aktiviteter så dagarna går lite fortare :) denna veckan har jag nämligen flickorna fulla dagar.

Efter lite missförstånd under kvällen då jag trodde jag behövde passa flickorna åkte jag tillslut till Brooklyn för middag med Sandras familj :) alltid lika trevligt!

Imorgon väntar en stor utmaning mina vänner, vi ska ha playdate med inte mindre än 21 barn (!!!!!). Ja, ni läste rätt. Det är lillans nya klasskompisar som kommer på besök, hon börjar ju nursery school nästa vecka!! Stora flickan ;) på kvällen är det då tänkt att jag och flickorna ska ha en liten sleep over uppe hos mig eftersom min värdmamma ska ha ett möta. Mysigt tycker jag, vi har pratat länge om det. Jag försöker få dem att se tangled eftersom jag inte sett den ännu, men det verkade inte så populärt ;) vi får se om jag lyckas!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0