Helgen!

Hallå alla fina! 

Så har då denna helgen också bara swischat förbi! I fredags blev det stranden med Sandra och Nellie. Skönt att bara ligga där och lapa sol. Senare på kvällen så åkte jag till Sandra (jaaa, det har varit mycket Brooklyn-häng denna helgen och jag gillar't) där vi käkade kinamat och kollade på Män som hatar kvinnor. Jag sov över där sen, för tanken var ju stranden på lördagen med! Väl där så var det inte så fint väder, men det finns ju sämre sätt att spendera en lördagseftermiddag på så vi satt där och chillade ett tag ändå :) Hem till Sandra igen, lagade sjukt god mat och jag var grillmästare (MMMM; GRILLAT!). Efter att slängt i oss maten, okej kanske inte slängt men snabbt gick det, dukade vi upp lite ost, kex, snacks och vin och kollade på Flickan som lekte med elden! En heeeeeelt okej kväll om ni frågar mig! 


Nu ligger jag fortfarande i sängen, ska nog se några Friends-avsnitt innan jag gör mig redo för mitt sista (och denna gången hoppas jag verkligen det är det sista) au-pairmötet med vår nya kontaktperson. Elin är inte hemma, så jag får väl traska dit själv helt enkelt. Planen för kvällen blir väl mysis med Sandra när Nellie lämnat för Austrailen. Vi får se helt enkelt! Jag hade inte tänkt göra allt för mycket, imorgon börjar allvaret igen men bara i två veckor tills den nya au pairen kommer. SHIT!

Visst är det härligt med mat? ;) "Äta bör man, annars dör man".
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0