I väntan på duschen..

Hola amigos! Igår blev det som sagt mera shopping. MASSOR. En hel dag på outlet slutade med massor av kassar att bära hem och blåsor i händerna. Jag fick bl.a. med mig ett par nikeskor och Ralph lauren skjorta, nöjd tjej! Lagom tills vi var framme med tåget öppnade himlen sig och vi blev plaskvåta trots att vi sprang. Men det gjorde inte så mycket eftersom alla var nöjda med sina nya inköp. Det ska mycket till för att döda stämningen efter en lyckad shoppingdag vettni! :) I morse tog kusinerna sitt pick och pack för en vecka i Miami, så nu är det "bara" jag och sisso igen. Vi har precis stekt i solen efter en löprunda och några övningar à la Idas handbollsträningar! Nu väntar jag på duschen innan vi ska hämta töserna från camp och sedan laga lunch! Sandra och hennes värdbarn tittar med förbi i eftermiddag så det ska bli roligt! :D Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0