Morristown

Hej! :)

Först måste jag säga att föregående inlägg skrevs igår (onsdag) så jag har redan sovit en natt i Morristown!

När jag kom hit igår åkte vi till en stor lekplats med Malins fyra söta värdbarn. Väl hemma igen så lekte vi lite i källaren innan Malin slutade. Då gjorde vi vid oss för att åka in till Morristown! Shoppade klockor på century 21 (tänk att det fanns här ute med..), åt god mat på italiensk restaurang, pratade, drack vin, pratade, köpte froyo och pratade! Det var hur mysigt som helst :)

Idag åkte vi ut till en riktig amerikansk farm där vi plockade frukt och bär, åkte hövagn och klappade på djuren! Nu har barnen däckat på sina rum efter en rejäl lunch och om lite mindre än två timmar tar jag tåget hem :)

Det har varit väldigt roligt att se lite mer av new Jersey, jag menar bara att åka bil är ju en upplevelse i sig efter snart ett år inte suttit bakom ratten :)

Puss & kram

Som vanligt kladdar mobilen med att lägga upp bilder! Fixar det sen :)


Kommentarer
Postat av: J-Bird

Vad hade hänt om du istället klappat vid sidan av djuren istället för på dem?

2012-09-06 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0