När fredag blev som helg.

Hallå där hemma! :)

Hoppas ni haft en bra helg! Vi har haft det kanon måste jag säga. I fredags fick jag ju reda på kl 9 på morgonen att jag inte behövdes mer så det var ju en väldigt trevlig överraskning! Jag och Ida tog en prommenix, kollade handbollsemi och mötte upp Sandra i stan för lunch i Chinatown (som Ida tjatat om denna mat..). Åkte till Brooklyn för att boka tid för tatuering (ja, ni hörde rätt, snart smäller det!!!).
Kvällen bjöd på utgång som inte kanske inte blev som planerat, men sisso fick iaf se NYC by night.

Lördagen var så sjukt rolig! Vi (jag, Ida och Sandra) åkte nämligen till Six Flags som är en sjuuuuk nöjespark. Vilka karuseller säger jag bara, vi var i paradiset! Tänk er Kanonen och Balder gånger 10 (minst!) och massor av dem. Vi skrattade och var helt slut efter allt pirr i magen efter en hel dag där.

Idag kom kussarna tillbaka från Miami, så när vi väntade på dem kollade vi herrarnas final i handboll. Sjukt spännande och bra kämpat måste jag säga! Hade suttit fint med guld, men men. När de så knackade på dörren (eller snarare plingade i min mobil) så var Fredde och Lollo äntligen tillbaka, inte allt för länge dock innan vi tjejer åkte till Coney Island för lite sol och bad. Ikväll har vi bara tagit det lugnt, mat, snack, song pop och frozen yoghurt.

Imorgon fyller Lollo hela 25 år! Jag jobbar, men lite ska vi nog kunna hitta på :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0