Så bra!

Hej!

Lördagskvällen blev hur bra som helst! Galna tjejer och massor av skratt! Det är vid sådana tillfällen man inser hur bra man har det här. Jag och Lisa gav Sandra en ram med bilder på oss alla och varsitt personligt brev till henne.

Söndagen började lugnt och sansat efter en natt i bean bagen för mig. Riktigt god frulle för att sen åka till stan och Washington sq park som är en väldigt mysig park med mycket livemusik och folk :) vi åkte sen hem till mig för Tacos och allmänt söndagshäng. Hur härlig är inte känslan av att man är ledig den kommande veckan?! :)

Nu är vi på väg till six flags igen, jag, Sandra och hennes kompis på besök, Nellie. Det blir en favorit i repris helt enkelt och jag klagar inte ett dugg ska ni veta :)

Hoppas er helg varit bra!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0