Andas ut.

Äntligen kan jag andas ut lite när det gäller vecka 8. Jag fick reda på för några veckor sedan att jag skulle vara ledig hela vecka 8, vilket är väääldigt skönt, men samtidigt fick jag panik! Vad skulle jag hitta på?! Efter några försök att locka hit några och tränga mig på hos andra au pairer har jag äntligen fått napp! Ellen sa att jag var välkommen till Washington DC på onsdagen och stanna till söndag. Glad blev jag! Kanske blir någon form av roadtripp på helgen och det tackar jag inte nej till heller! :)

På tal om andas ut så mötte jag upp Jasmin på Starbucks igår. Det behövdes verkligen! Middagen här hemma va CRAZY och jag tänkte bara "ge mig min mat så jag kan gå!!". Haha, låter desperat jag vet, men ibland får man bara nog! Annars rullar allting på tycker jag! Idag är det playdate på schemat och jag ska få lite av min egen tvätt gjord (hemskt vad jag babblar på om tvätt här på bloggen..)

JUST DET! Nu blir det mycket Ellen i ett inlägg, för hon kanske kommer och hälsar på på söndag till måndag. Spontant och så, fint det!


Nåja, inte riktigt så här varmt kommer det bli när vi ses igen..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0