Broadwayshow!!

Så igår var det äntligen dags, jag skulle göra debut på Broadway! Dock inte medverka i showen, utan titta :)

Vi såg Mary Poppins, som är en av bästsäljarna på bway. Jag hade mina förväntningar, men herregud! Detta var över mina förväntningar kan jag lova. Vi hade riktigt bra plaster också och att de va riktigt billiga med gör ju inte saken värre! Vi satt ca 5 rader från scenen.

Hela showen var helt fantastisk, alla medverkande var helt sjukt duktiga, kulisserna var sådana man hissar upp och ner ni vet. Såg ut som riktiga rum och tak och allt var det var! Mary Poppins till och med flög över publiken ;) det är så svårt att beskriva hur bra det faktiskt var, man måste helt enkelt uppleva det! Jag är så glad att jag äntligen fick göra det :) om jag får bestämma så var detta inte den enda broadway showen jag kommer se.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0