Cheers to the freakin' weekend

Howdi folks!

Sitter på mitt rum och lyssnar till jublet. Känns som studenten utspelar sig utanför. Sjukt vad super bowl är stort här! Men vi tar det från början..

Otroligt fin helg måste jag säga, det är ju så här det ska vara. Lycklig tjej, hög på livet liksom :) fredag med utgång i NYC, resturang med god mat (maten är ju en viktig del i mitt liv liksom), förfest, utgång och efterfest. Fullt ös och trötta tjejer som inte kom i säng förrän 6 på morgonen. 2 timmar sömn och sedan Skypedate, förvånansvärt pigg spenderade jag 3 timmar framför Skype :) en eftermiddag i soho med shopping och en kväll som slutade med en sovande lina i soffa i brooklyn!

Idag var det då äntligen dags för super bowl. NY giants mot patriots, behöver jag säga att NYC va laddat?! Jag såg matchen här hemma med Sandra och min värdfamilj, chili, ribs och footballcupcakes! Jag blev till slut väldigt involverad, ett riktigt giants-fan och sjuuuuukt glad när giants stod som segrare (därav det galna jublet utanför). Finns bara två ord att säga:
GO GIANTS!! :D

Hoppas ni haft en fin helg, imorgon börjar kneget igen! Nu, läslampa och bok.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0