Chicago!

Helgen i Chicago var kalasfin måste jag säga! 

Första dagen innehöll en massa sevärdheter. Shopping i Water Tower Place, Millenium Park med "bönan" och Sears Tower med Skydeck! :) Kvällen bjöd på middag på Hard Rock Café och mys på rummet med boxvin i muggar innan vi gick ut. Snackade med en kille som ville röka på samt blev polare med en vakt, så inget avancerat med andra ord. Haha :)

Söndagen gick i ett lite lugnare tempo kan man säga. Vi traskade ut till Navy Pier, som jag förövrigt tror kommer va awesome på sommaren och avslutade resan med lunch på Rainforest Café som ser ut som en regnskog och rätt som det var så blev det åskoväder och gorillor började röra på sig. Spexat tycker jag! :) Sedan väntade en låååång väntan på flygplatsen, men hem kom jag ju! 

På det hela taget är jag väldigt njöd! Chicago är en riktigt fin stad som är typ som en blandning mellan Washington DC och New York :)







Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0