Det går bra nu

Sitter så här en söndagsmorgon på tåget till Pennstation efter en förträfflig helg, som för övrigt inte är slut ännu!! :)

Fredagen började lite i frustrationens tecken då jag fick reda på morgonen att istället för att vara ledig i princip hela dagen så va det jobb 7-5 som gällde. Bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen helt enkelt. Gjorde parkerna osäkra hela förmiddagen så det gick rätt smärtfritt ändå! Ett besök på gymmet och sen firade jag helg i brooklyn med hamburgare och bio. Jag, Sandra och Sara såg the Vow som för övrigt fick mig att böla en del (läs:massor). Enough said!

Lördag med brunch, tatuering (inte jag, Sandra), häng på long Island, David & busters (spelhall/sportsbar typ) och massa skratt. Tillbringade natten i amandas rum som är egentligen är på tok för litet för fyra sovande tjejer. Men allt går med lite vilja och vaselin!! ;) Jodå så att, jag är nöjd. Mår riktigt bra faktiskt :)

Ska möta upp Ellen nu som ska stanna här tills imorgon. Får se vad hon vill göra under dagen, ikväll blir det iaf matlagning och the grammys hos mig :)

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0