Fall, brand och svensk fika

Lite sådär öm i kroppen idag, och det är inte för att jag varit duktig och tränat. Ånej, utan det är från ett av mina klassiska fall. Denna gång i trappan. Hela vägen ner. Dunk, dunk, dunk och sträckt nacke fick jag. Jag förstår att tjejerna fick sig ett gott skratt! :)

Helgen har förövrigt varit kalas! :) igår lämnade jag en sovande Malin och gick på au pair möte. Åt gigantiska pannkakor till brunch, men det var väl det. Sedan hem och så gick vi runt i hoboken i det fina (och ganska varma) vädret, köpte mat och mötte upp Lisa. Vi hade tacomys med massor av skratt och snack! Mindre trevligt var då Malin upptäckte att det brann på andra sidan gatan. Panik utbröt när vi skulle se om det verkligen brann (det va då jag trilla i trappan) och sedan sprang ut och fick se hur lägenheterna stod i brand! Usch och fy, totalt förstört hus och lukt av rök möttes vi av i morse.

Idag traskade samma gäng glada tjejer i central park (efter att insett att national museum på en holiday kanske inte är så lyckat) och hamnade tillslut i svenska kyrkan där vi tillbringade eftermiddagen med svensk fika (semlor o kanelbullar!!!).

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0