Försening, personlighetstest och flygbokningar!

Hallå ja!

Sitter och har precis smällt massa pengar på flygbiljetter. Nästa helg bär det av till Chicago minsann! Min snälla värdepappa hjälpte mig både att signa upp för att kunna få flygpoäng och att hitta den billigaste resan :) wiho, blev väldigt taggad helt plötsligt!

Igår tänkte jag vara duktig och lämna stan i tid, typ 10.30! Shi fick jag för pathen sades vara 20 min sen, men i själva verket tog det mycket längre tid! Jag var hemma runt 12 och hade då under tiden jag väntat hunnit läsa lite, pratat med en kille som ville veta allt om mig typ (musiksmak, intresse osv osv), kommit fram till att båda gillade himym och fått förklarat för mig att hur jag var i ett förhållande enligt hans så kallade "personlighetstest". Givande ändå, men jag hade hellre varit hemma i sängen!

Idag står det simning på schemat och båda töserna ska plumsa i vattnet idag! Pappan är också hemma så han följer nog också med, familjeutflykt HEJ!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0