Valentine's day!

Så va dagen här. Dagen fylld med kärlek som både älskas och hatas av många! Här går var och varannan människa med stora blombuketter eller röda presentpåsar i händerna. Skyltfönstren har sedan länge (om jag tänker efter så va det nog sedan efter nyår..) varit dekorerade med hjärtan och kärleksfulla texter. Hursomhelst känns det som om alla hjärtans dag är liiite större här än i landet lagom, även om Sverige firar på rättså bra också :)

Jag vet inte riktigt om dagen kommer se direkt annorlunda ut idag. Men jag vet att ikväll är det någon form av valentine's tradition här i huset. Barnen ska på skattjakt och jag har fått order om att inte leka med barnen uppe på loftet. Antar att det vankas presenter, lite som om när jag letade efter påskägg varje påsk innan :) Själv kommer jag ihåg min största alla hjärtans dag present, det va en stereo. Frågar ni mig så va det  nog mest ett sammanträffande att jag fick den just den 14 feb, men ändå :) Annars har jag inte firat hjärtedagen med presenter och så direkt, inte förväntat mig att få något heller. En dag fylld med kärlek helt enkelt. Som vilken tisdag som helst... ;)

Någon romantisk middag blir det då inte för min del ikväll iaf, kanske ska möta upp Sandra i stan på en fika. Mer romantiskt än så blir det inte!

Passar på att skicka hem lite kärlek till er där hemma! Saknar er! <3







Fick present av lillan igår, det ska stå Lina...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också, hoppas alles äeerr GUTttt :)

2012-02-14 @ 18:58:45
Postat av: nico

/

2012-02-14 @ 18:59:35
Postat av: SANDRA

Mer romantiskt än så blir det inte.. DU, jag tyckte då allt det var mysigt! Så prutt på dig. hahaha :D

2012-02-16 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0