Vårväder!

Jovisst, här har vårvädret varit på besök minsann. Sol och 13 grader, jotackar ja! :) Dock har jag inga förväntningar på att solen kommit för att stanna, för det hade ju varit för bra för att vara sant! 

Annars då? Vaknade mitt i natten igår av att min värdpappa satt i rummet bredvid och hade kinesiskalektion (!?) för övrigt har dagen rullat på som vanligt. Stoltserat med svenska tröjan på gymmet, börjat springa ordentligt på löpbandet (utan någon känning alls i knät!!!!), tvättat, plockat undan och myst utomhus med nya brillor på! 

Ska köra sista rundan med tvätt imorgon va det tänkt. Nej men usch vad tråkigt för er att läsa. Haha, och? tänker säkert ni. Vilken hemmafixare man har blivit! Så länge det inte tar överhand är det väl en bra sak hoppas jag. Det tycker nog mamma iaf! ;) Ursäkta sidospåret.

Ligger nu i full mundering i form av min VS pyjamas, har precis kollat Glee och ska nog se ett avsnitt (eller två..) av Gossip Girl.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0