4 månader

Tro det eller ej, men idag har jag varit i USA i 4 månader. Smaka på det du! 1/3 klart. Herregud!

Igår överlevde jag simningen utan problem, man lär ju sig av sina misstag! :) efter jag slutat mötte jag upp en kompis på starbucks där vi satt och traggade hela kvällen! Vi bestämde att försöka hitta på något varje onsdag eller så för annars sitter man där på sitt rum helt osocial om kvällarna :) man är ju ganska trött efter jobbet om man säger så, och jag blir iaf inte så sugen på att åka någonstans kl 8 på kvällen. Så för det mesta blir det rummet på kvällen, tråkigt men sant. Fast om ni frågar mig blir det definitivt ändring på det när våren nalkas! Måste ju leva livet lite med! ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0