Bättre sent än aldrig...

...kommer det en uppdatering om min sista vecka med la familia!

Nyår 2011/2012 blev en lugn tillställning med resturang, "häng" i baren, lite fyrverkerier, ostbricka och champange. Lyckat om du frågar mig! 

Sista veckan har gått lite mer i mysets tecken eftersom jag började jobba på tisdagen. Lillan hade ingen skola under veckan, så mamms och Ida joinade oss ibland, blev bl.a. ett besök till ground zero så nu kan jag checka av det också på listan! 

På det hela taget har vi hunnit att checka av mycket på min "att se"-lista! Dessutom har vi krängt, ordentligt. Det har varit underbart att inte få vara själv om ni frågar mig. Vi avslutade dessa två veckor tillsammans med Comedy Show, Times Sq och en riktig amerikans dinner, Five guys. Mycket skratt, tro mig! :)

Försöker sakta med säkert gå back to business, igår med tacos hos Sandra och idag med shopping och pizza at my place med Sandra och Conny. Tanken på måndag i morgon är aldrig rolig, speciellt inte när det slog mig att min hostmum ska vara iväg hela veckan = ingen riktig rutin. 

Hur tråkigt det än är att vara själv så går livet och vardagen vidare, det gäller att vara positiv och blicka framåt. Just nu ser jag verkligen fram emot våren och sommaren. Allting är så mycket lättare då :)





Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0