Måndag som är som en söndag!

Hej hopp på er! :)

Har precis städat lite och så, sitter mest och chillar i sängen för tillfället! Ska snart sätta på det sista Grey's avsnittet som  jag missat. Idag har jag varit ledig, vilket har betytt lite shopping i stan med Sandra. Kan numera checka av lite till på min uppdragslista! :) De har fått så in så mycket fina kläder till våren och sommaren, man fick verkligen hålla sig i skinnet alltså! Jag ser verkligen fram emot lite värme och sol :)

Igår tog jag och Sandra oss in till Chinatown med tanken på att Sandra skulle på sitt au pair-möte, som inte blev av!! Så vi köpte lite kinamat (väldigt lustig sådan för min del, men det är ju mat det med!) och ställde oss för att kolla på paraden som går genom Chinatown för att fira det kinesiska nyåret! Kallt var det, men alltid fräckt att ha sett det! :) Kvällen tillbringades på mitt rum med Sandra och Jasmin, och HIMYM! Ett säkert skratt med andra ord :)

Ikväll ska jag minsann gå på ett dubbelpass på gymet, man får ju passa på när man får möjligheten! Så, håll tummarna för att jag överlever! :D



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0