Självdisciplin och ledighet

Myser framför tvn med en skål ananas . Det är väl så nära jag kommer självdisciplin, resten av dagen har jag syndat en del.. Mörk choklad är ju så GOTT, och visst är det väl ändå helt okej godis (bättre än mjölkchoklad iaf)?!
Slutade i god tid och gick en runda för att få lite bättre samvete, haha, det känns bättre iaf! :)

Idag har jag fått reda på lite lediga dagar! Hela vecka 8 är jag ledig minsann! Direkt började det snurra i huvudet, vad ska jag hitta på då? Locka hit någon eller åka iväg? Men med vem? Har lite planer iaf, för något ska jag göra annars blir jag besviken på mig själv! :) fick också klartecken från min värdmamma att boka Orlando-resan i början av maj! Sweeeeeet! Jag och Sandra ska ta en mini semester där och bl.a. Besöka universal studios. Jag ser verkligen fram emot det. Lyckas kanske till och med få lite fräknar på näsan att komma tillbaka med!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0