Söndag, IGEN!

Alltså det är helt sjukt vad fort helgen går! Hinner ju inte njuta av fredagskänslan förrän söndagsångesten kommer krypande.

Fredagen bestod av playdate och en runda på mallen innan jag slutade vid fyra. Så det var ju skönt! Att Lillan sov i vagnen var ju bara ett plus :) Åkte till Sandra på kvällen för lite traditionellt tacomys och sedan åkte jag vidare till stan för att fira Conny som fyllde 19. Helt okej trevligt, men det slog mig att alla killar luktar likadant och vääääldigt mycket (där ligger ni i underläge tjejer). Köper de parfym på samma ställe eller? Det där med härlig personlig doft finns inte... Opersonliga Amerika var det ja.

Lördagen bjöd på "hej mitt vinterland"-känsla. Massa snö och kyla vill säga! Jag och Sandra drog på oss varma kläder och satte riktning mot Central Park. Det var väldigt mysigt så länge vi var i parken, men när vi väl kom till gatorna var det bara slask... Mindre mysigt med andra ord. Snön ska försvinna efter helgen och det tackar vi för!

Lördagskvällen bestod sedan av en riktig lördagsmiddag (kött, klyftpotatis och beasås!!!!!!) med ett gäng svenskar. Halleluja (både för maten och sällskapet)! :D Inte allt för sent på kvällen intog vi sedan soffan och bean bagarna. Fantastiskt sköna de där bean bagarna, eller puffarna som jag säger! Efter en film tog jag mig en välförtjänt tupplur i en av dem och vaknade för att endast kunna gå och lägga mig igen :)

Idag är det nog inte många knop som gäller, how i met your mother rullar och bean bagen är återigen min vän! :)







Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0