Torsdagsmys

Avslutade en helt okej dag med starbucks-häng och au pair möte.

Det var jätteskönt att bara smyga undan till starbucks med sin bok, sätta sig i en av de väldigt sköna fåtöljerna, dricka en varm chailatte och bara läsa. Andas.
Inte lika skönt att ge sig ut i regnet för att gå till mötet men men :)

Har också bokat Mary poppins på Broadway idag tills på torsdag med min hostfamilj och Sandra! Riktigt bra pris med! Äntligen ska jag få se en Broadway musikal :)

Neeeej! Nu började det läcka från taket i mitt rum... Great. Jag har bara väntat på det alltså! Vad är det med amerikanska hus och vattenläckor?! Blä! Får väl hitta en hink eller handduk av något slag, sen är det sängen!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0