10 månader och dryga 10km

Hej hopp på er!

Idag har jag varit på andra sidan Atlanten i 10 månader. Är inte det lite sjukt?! För mig har tiden bara sprungit iväg iaf. Det ska bli skönt att komma hem och säga mission accomplished, men livet jag lever här är inte så dåligt det heller. Jag ser fram emot att komma tillbaka till svensson-livet, men jag vet att efter bara några veckor kommer jag vilja vara tillbaka här. Men jag antar att sånt är livet, jag vill inte leva resten av mitt liv här. Jag har mer saker som jag vill göra, bland annat ha ett traditionellt Svensson-liv ett litet tag iaf! Verkligeheten slår mig ibland och det är svårt att förstå att jag om 2 månader inte längre "jobbar" med min värdfamilj. Jag sökte till och med jobb häromdagen för jag vill inte komma hem till ingenting liksom. A girl need money!! (Haha, ja alla gör ju det iofs).

Och nu mina vänner, håll i hatten, jag har sprungit 10.7 km idag. Ha! Det trodde ni inte va? Inte jag heller om jag ska vara ärlig. Men jag och min nya springpartner bara sprang, snackade och sprang och jag gillade det! Vad hände där liksom?! Nu kan jag leva på det resten av dagen iaf!

Nu ska jag gå och hämta lillan, låta henne sova middag och skypea med Sara!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0