Lunchbesök och åskoväder

Hejhej!

Idag fick jag besök av Sandra efter min lilla joggingtur. Vi satt i skuggan och bara myste. Jag provade på Starbucks nya Refresher Cool Lime som var väldigt god. Vi gick hem och lagade mat när jag hämtat lillan och festade till det med glass till efterrätt. Det är alltid trevligt med lite sällskap. Lagom till att lillan vaknat och Sandra ska bege sig hem och vi till simklass i stan börjar det åska och blixtra som bara den. Inte långt efter öppnar himlen sig och gör det nästan omöjligt att vistas utomhus. Vi gör dock ett tappert försök iklädda ponchos från Niagara Fallen. Jag och lillan kommer inte längre än till banken förrän min värdmamma säger till oss att stanna hemma, men stackars Sandra var ju tvungen att ta sig hem. Kan bara tänka mig hur blöt hon var väl hemma i Brooklyn.

Nu ikväll har jag och Ellen äntligen börjat boka lite grejer inför sista trippen i US. Jag börjar bli taggad :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla allsång på skansen! Godnatt, eller snarare godmorgon för er del :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0