När det är som bäst!

HEJ!

Vilken helg mina vänner, vilken helg. Så här skulle man haft det när man har det som sämst. 

Slutade tidigt i fredags, det regnade så jag intog ryggläge. Det blev lite skype, tv och allmänt eftermiddagshäng som inträffar alldeles för sällan. Mötte upp Sandra mot kvällskvisten för restauranglyx tillsammans med Jasmin och den nya au pairen i hennes familj som heter Elin. Vi hade väldigt trevligt, även om det är helt sjukt att Jasmins ersättare är här!! 

I lördags åkte Sandra till sin sista klass och jag mötte upp Lisa på stan. Väntade in Sandra med eftermiddags dricka på ett mysigt ställe i Soho. Åkte sedan hem till mig för lite käk och allmänt häng. Sakta men säkert rullade flickorna in och vi festade till det lite, innan vi åkte till stan för en rooftop-fest med utsikt över Brooklyn Bridge (coolt, jag vet!!!). Där dansade vi in till småtimmarna innan jag, Sandra och Lisa somnade sött i min säng. 

Lite lugnare tempo idag, men med mina två bästa töser med mig kan det inte gå fel! Stekte lite uppe på balkongen på förmiddagen med musik och lite plask i vatten innan vi tog oss mot Newport Mall för käk, shopping och biobesök. Tyvärr var the Dark knight rises slutsåld så istället för biomys blev det filmmys hos mig istället. 

För att citera min kära vän Sandra "Denna helgen har ju varit legendarisk!" och jag kan inte annat än att hålla med. Det behöver inte hända något spektakulärt för att en helg ska bli minnesvärd, med underbara vänner och väldigt små medel kommer man en lång väg. Jag behöver inte mer iaf.



I love u girls!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0