På det igen!



Hej hej hallå!

Då var man på det igen. Älskade måndag. 

Helgen var över förväntan som ni kanske förstod. Lördagskvällen blev väldigt spexad med ett kort stopp i Port Washington där det var någon from av brandbilsparad så massor med brandbilar och brandmän. Vi åkte sen vidare till Huntington där vi dansade hela natten lång på en liten nattklubb. Uppenbarligen fick vi alldeles för lite sömn, men man lever ju bara en gång! Söndagen gick förbi väldigt snabbt med lektioner och tågresa hem. Mötte upp Sandra för lite söndagsmys hos mig. Ryggläge med film och våra män Ben&Jerry var resultatet. 

Så, idag är det back till basics och jag har hunnit springa en runda, gjort mina övningar och gottat mig i solen. Nu sover lillan och jag ska ta och kolla lite flyg och boende till de sista veckorna i staterna. Känner mig lite stressad, får se till att boka snart. 

Inga bra bilder från helgen fick jag heller, men snodde denna från facebook :)



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0