Tiden går fort när man har roligt

Jaaaa, det gör den verkligen! Tessan och Jens åkte hem igår. Vi har haft superkul i två veckor men jag antar att man inte kan ha semester för evigt.. hehe :) Nåja, nu är det back till business iaf. Får iaf tacka dem för deras roliga besök. TACK!

Igår så hade Sandra fixat en suprise till mig!!! Vi skulle mötas i stan, upper east, där vi skulle möta två andra tjejer Kajsa och Malin. Sen visade sig att vi skulle kolla Comedy-show! Såååå himla roligt! Skrattade så jag fick ont i magen!! Vi satt längst fram med så vi blev kallade både det ena och andra. Haha!

Idag ska vi till stan och göra lite shopping (mest Sandra känner jag på mig).

Hoppas ni får en bra helg och att ni som svettas i sanden i Åhus köttar som tusan :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0