Bästa tiden i mitt liv!

Halihallåå :)

För mig är det en helt vanlig arbetsdag här i Amerikat, vi är i parken och ska snart bege oss hem för lunch... Men hemma, där är händer det grejer idag!

Skattjakten är i full gång as we speak. Fy tusan vad jag är avundsjuk!! Studentveckorna var den bästa tiden i mitt liv, att bara leva livet med de man älskar mest och strunta i alla begär för ett litet tag gjorde mig till bland de lyckligaste flickorna på jorden!! Och nu är det år sedan vi spexade runt i tivoliparken, ETT ÅR!!! Låter som en klyscha, men för tusan studenter, ta vara på tiden för den kommer inte tillbaka. ALL IN säger jag, och låt studentveckorna vara de bästa i era liv :D

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0