En dag på stranden!

Idag var det 1 år sedan jag tog studenten (!!!!) och det hålls bal på bäckaskogsslott, men jag har hållit till någon helt annanstans nämligen på stranden. Så skönt att få ta årets första dopp i havet och bara njuta av solen (resultatet blev såklart en något röd bak...). Åkte pariserhjul gjorde vi med samt avslutade dagen med middag på vapiano! När jag kom hem gick jag direkt över till pannkaks-mode och gjorde ett berg av pannkakor till z's international food day imorgon!

Igår var förövrigt en trevlig dag också. Först dansshow som z vad med i, sedan lite fest här med föräldrar och barn från showen, god mat och så tårta såklart :) på kvällen åkte jag och Sandra till stan, gjorde en snabbshopping och åkte sedan vidare till Lisa för en myskväll :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och ladda inför en ny vecka.. Sovgott på er! :D

Puss & kram

Bilderna vill inte samarbeta så gör ett nytt försök på det imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0